Става дума за едно противопоставяне на костюма на Сиси спрямо този на дворцовото общество, което е изключително консервативно. Сиси пътува много, бяга от дворцовия етикет и ангажименти, бяга и от Виена, която почти ненавижда. Дамите, които обграждат Сиси, в спектакъла са представени като обърнати порцеланови чаши, извадени от витрините на Зилберман в Хофбург.
Сиси е поръчвала костюмите си в ателиетата на Уорт в Париж, който по онова време облича коронованите особи на Европа. Изборът на нейния костюм винаги е бил свързан както с настроението, така и с характера на церемониите в двореца. Костюмът и граничи с известна доза екстравагантност в най-хубавия смисъл на думата.
За постановката са разходвани огромни количества плат, много камъни, щамповани елементи. По-голяма част от костюмите са моя интерпретация на историческите. Почти на 90% пресъздавам посмъртния костюм на Сиси, който се пази в Хофбург. Всичко останало е моя интерпретация с реверанс към стила, към епохата и същевременно към вътрешния облик на Сиси.
Наложи ми се да направя над 180 костюма и да работя над 200 печатни файла за този спектакъл. Говоря за декорациите на костюма, за печата на декора. Дъщерята на композитора ми помагаше да намеря подходящите аксесоари за императора. Рано или късно този спектакъл ще бъде представен във Виена.“
Магнезий L-треонат е специална форма на магнезий, която лесно преминава кръвно-мозъчната бариера и подпомага когнитивните…
Коензим Q10 (CoQ10) е мощен антиоксидант, който подпомага производството на енергия в клетките и предпазва…