Екипът, създал българската песен за „Евровизия“, бе обвинен в кражба веднага след представянето на нашата кандидатура на конкурса на 14 май в Ротердам, пише „Телеграф“.
„А Били Айлиш знае ли, че ще се явява на „Евровизия“, пита композиторката Вида Пиронкова. „Песента ни за „Евровизия“ има нещо много допирно с Били Айлиш. Забравих да кажа, че по-наведен конкурс няма, но напъните продължават“, добави китаристът Ники Томов. Те визират песента на Били Айлиш No Time Тo Die, от която е изплагиатствана нашата Tears Getting Sober, изпълнена от Виктория Георгиева.
Голямо недоволство предизвика обявяването на един от авторите на крадената песен – Борислав Миланов, който от няколко години всеки път е в колектива на проекта ни за „Евровизия“. „Преди 2 месеца бе обявено, че в София се събира екип от композитори, за да създадат 4 или 5 песни, от които Виктория и продуцентите да изберат една. Имената им също бяха обявени.
https://www.youtube.com/watch?v=V_hgYnwZR8I&feature=emb_title
След толкова мащабна подготовка се очакваше да се появи чудо на чудесата, песен, която да ни зашемети. Имената, включени в екипа по създаване на песен, звучаха обещаващо. За да стане ясно днес, че композитор на българската песен за конкурса „Евровизия“ е отново Борислав Миланов, пише „Площад Славейков“.
Композиторът, който е част от промоутърската фирма „Симфоникс“, базирана в Австрия, е признавал в свои интервюта, че не познава нотите, а тайната е в това, че процесът на изработка на песен не е точно композиране, а става дума за компютърни модели, изчислени според вкусовете на публиката, за машинно „сътворяване“, свързано повече с маркетинг, отколкото с вдъхновение.
„Появата на Борислав Миланов като композитор на новата българска песен за „Евровизия“ повдига и въпросът защо беше нужен този театър с „творческата лаборатория“, която трябвало да създаде песен за Виктория. Оказа се , че това е само шумно огласен с репортаж, патетични изявления и поръсен с обилно количество популизъм и фарс. Много искрено пожелавам успех на Виктория, но въпросите ще останат,, дори и при сериозен успех на нашето представяне“, смята критикът Силвия Недкова.