Българо-руски сценарий за бъдеще време

Иво Беров

Сценарий за сюрреалистична свръхистинска руско-българска документално-игрална многосерийна епопея, основана изцяло върху съвсем действителни, макар и бъдещи събития.
Действащи лица / по реда на появяването/ : Рускинята Маша, Руснакът Володя, пияният пианист Васил Кармаков, Маруся Климова, Николай Михайлов, Явор Дачков, Бойко Борисов, Цеца Величкович, Нешка Робева, баба Ванга, Външният министър на Република България, Военният Министър на република България, НАТО, ЦРУ, Владимир Владимирович Путин, Джордж Сорос, пак Бойко Борисов и разни други такива.
Забележка : Всяко съвпадение с действителни лица, случки и държави е неизбежно, неминуемо и задължително.
Първа серия : Горещо лято край морето, интериор.

Рускинята Маша /18 години, манекенка/ и нейният съпруг / Вова 52 години, олигарх/, са дошли да навестят имота си в България, разположени при устието на река Камчия. Една вечер те решават да посетят изискан български ресторант, и за да се запознаят с особеностите на местната кухня си поръчват водка, сельодка, водка, пелмени, водка, борш, водка, руска салата, водка, а също така московская, сталичная, малко финландская и много водка. След петата водка Маша, напълно трезва, помирисва сельодката и споделя с Вова.
Маша : И ти ли, милъй мой Вова, си мислиш за същото, когато идваме в България да навестим имота си ?
Вова : Да, канечна, дарагая моя галубушка.
Двамата заедно : Ах, Русия, ех, Русия. Хараша страна България ама от Русия лучше няма.
Двамата въздишат от дъното на загадъчните си руски души и казват в един глас.
Двамата в един глас : Ей, келнер, приньос нам ищьо адну водку.
Келнерът приньос им ещьо една водка, след което Маша казва :
Маша : Тук очень жарка здесь. Как могут эти больгаръй жить так я не знаю. А тъй помниш в Сибирь какой холод, какая свежесть бъйли.
Вова : Ех, Сибирьь, Сибирьь.
Двамата въздишат от дъното на загадъчните си руски души и казват с още един глас.
Двамата : Келнер, приньос нам ищьо адну водку.
Келнерът им приньос ищьо адна водка, Вова и Маша я изпиват и грустно се умълчават, потънали в спомените си за велика Русия. В тишината прозвучава валс номер две на Шостакович, изпълняван от прочутият някога пианист Васил Кармаков, сега нает от луксозния хотел да свири за 15 лева на вечер, плюс надбавки в петък и събота. Маша казва на Вова.
Маша : Ну эти болгаръй какие такие никакие. И музика у них какая такая никакая. Нет у нейо души. Вова скажи им сиграть чтота доховное, чтота руское, чтота настоящее.
Вова : А что например.
Маша се замисля и все едно, че не е изпила шест водки казва с дълбок, развълнуван и проникновен глас, дошъл от дълбочините на загадъчната й руска душа.
Маша / с дълбок, развълнуван и проникновен глас, дошъл от дълбочините на загадъчната й руска душа/ : Пусть он съйграет „Мурка”
Вова става, отива при пианиста и му поръчва да изсвири „Мурка”. Пианистът Кармаков казва, че в консерваторията не са учили този композитор. Вова му обяснява, че Мурка не е композитор, а прочута руска песен, която отразява дълбочините на възвишената руска душа, грабва микрофона и запява така, сякаш е изпил само две, а не шест водки:
Вова / пее/: Кто не знает банда, банда из Адесъй. Банда под командъй Василька. Банда занималась чьорнъйми делами…
И така нататък :
Припев : Мурка, Маруся Климова, прости любимова.
Като изпява припева така, че да не може да се разбере колко водки е изпил, Вова подканя пианиста да свири. Васил Кармаков обаче проявява възмутително пренебрежение към художествените изисквания на гостите, а също и неприкрито презрение към културното им многообразие, като отказва да изсвири „ Мурка „ под предлог, че е нает да свири класика и джаз, а не простотии. Обхванат от благороден гняв и сдържано възмущение Вова му отправя следната справедлива забележка :
Вова : Чорт, сволач, сука, дерьмо, блять. Играй Мурку твою мать. Мъй вас от турецкава и от фашисткава рабства асвабадили. Мой дед ваевал.
Намесва се и Маша, която със същия сдържан гняв и същото благородно възмущение отправя към пианиста Кармаков поредния справедлив упрек :
Маша : Мой дед тоже ваевал. Играй Мурку твою мать. Чорт, сволач, сука, дерьмо, блять.
Вместо да започне тутакси да свири „Мурка” обаче, Васил Кармаков си позволява да каже ни в клин, ни в ръкав :
Пианистът : Мой дед тоже воевал.
На тази възмутителна и недостойна надпадка от страна на развилнелия се пианист, Вовата и Машата отговарят с познатото вече сдържано възмущение и благороден гняв.
Вовата и Машата : Знаю как ваевали ваши деди. Пратив Расии воевали. Нож нам в спину забивали. Предали и прадали великую страну. А мъй вас от турецкава рабства асвабадили. Фашисты, баднеровцъй, суки, дерьмо, блять. Я убю тебя, твою мать.
Така руските гости изчерпват всички възможностите за учтиво въздействие върху пианиста, и са принудени да употребят автоматичен пистолет АК-47. Пианистът се опитва да обясни, че дядо му е воювал срещу турците и гърците, а не срещу руснаците, управителят на ресторанта вика„ Не стреляйте по пианиста, той толкова може „ , но увы, думите и на двамата са заглушени от изстрели произведени от неизвестен извършител.
Случката взривява, разтриса, разтръсква, разплаква, разнищва, изтърбушва, резгембва, изшкембва, разпорва, разнебитва и разкатава мамата на Фейсбук.

Втора серия : Горещо лято, екстериор.

В крайморския град Бургас българи и руснаци цъкат из световната мрежа и четат вестници за да разберат причината за среднощните стрелби. Най-много подробности за случилото те намират в сайтовете, „ Манара”, „ Сърпа”, „Сатър”, „Търнокоп” „ Манивела”, „Чук”, и „ Бългериан балшит”, които където с огромни букви пише :
„ Ужас, шок, бомба !.Докъде доведе пиянството на един пиянист„”, „ Бомба, ужас, шок ! Сблъсък между пияни пиянисти и руски туристи”, а също и , „ Шок, ужас, бомба ! Пияни пиянисти стрелят по беззащитните руски слушатели”
Едно по-задълбочено журналистическо разследване на сайтовете „ Сърп”, „Чук”, „Сатър” и „Манивела” осведомяват, че руски гости поръчали на българския пианист Васил Кармаков да изсвири струнен квартет номер Осем на Шостакович, но той отказал под предлог, че „ Мурка” е единственото руска соната, която знае. Когато руснаците настояли на своето, основавайки се на културното многообразие и възвишената си душевност, пианистът отговорил със закани и псувни, след което последвала стрелба с автоматичен пистолет АК- 47 от неизвестен извършител. Полицията разследва неизвестния извършител, но според запознати това би могъл да бъде единствено пияният пианист, който освен това би напушен, дрогиран, а вероятно хомосексуалист, според осведомени.

Трета серия. Горещо лято, столицата на България София, ту интериор, ту екстериор.

Централните софийски вестници и сайтове също отразяват случилото се, като надлежно осведомяват обществото, че пияни пианисти са отказали да свирят на руски туристи под предлог, че България била член на Европа и НАТО, след което ги обсипали с псувни и грозни закани, последвани от стрелба с автоматично и други огнестрелни оръжия, вероятно американско или украинско производство. Дали пияните пианисти са стреляли по руснаците, или напротив, пианистите са стреляли по руснаците, защото са били пияни, а може би също напушени и дрогирани, тепърва щяло се разяснява. По-нататък сайтовете и вестниците установят, че пианистът е бил подпомаган от „Америка за България” и Сорос, а според добре осведомени източници е имал и хомосексуални предпочитания, предимно към невинни деца.  Сутрешните блокове на националните телевизии също отразяват печалното събитие, като канят известни общественици за мнение. С особена психологическа дълбочина, културологическа многоизмерност и геополитически всеобхват се отличава мнението на психолога Николай Михайлов. Той разкрива, че Западът вече не е Запад, а Изток, защото е станал потребителски, докато Изтокът и най-вече Русия са вече много повече Запад от Запада, защото се е въздигнал православно и духовно, най-вече Русия. Той обяснява и много други неща, но нищо не му се разбира, освен това, че Путин е прав, а Америка-не. Водещата го пита дали Северът е повече Юг от Севера, доколкото е въобще Юг, а не Север, но предаването се прекъсва за реклами, след което в студиото влиза Явор Дачков, който споделя, че Шостакович е велик съветски композитор, каквито са си поначало всички съветските композитори и никак не е учуден от това, че разни грантаджийски пианисти и псевдодемократи отказват да го свирят, защото Америка и Запада западат със своя потребителски дух, докато Русия се въздига със своето духовно потребителство. Накрая и западните средства за масово осведомяване отразяват събитието. Като се позовават български източници те съобщават, че български пианисти, вероятно по стар народен обичай, са стреляли по руски летовници, а българските средства за масово осведомяване като се позовават на западните средства за масово осведомяване, които са се позовали на българските средства за масово осведомяване, осведомяват масовото обществото, че пияни, напушени и дрогирани български пианисти с хомосексуални наклонности, предимно към малки, сладки и невинни дечица, са открили огън по мирни руски летовници, след което са изпълнили песента „ Мурка”, вероятно по стар народен обичай. Отношение по случая вземат и българските власти. Бойко Борисов заявява, че никога не е имал доверие на пианистите, защото винаги е предпочитал Цеца Величкови и освен това иска само мир, чайки, лебеди, море, яхти, плажове, пясъци, певачки, магнолии, Цеца Величкович и филии с масло.
Четвърта серия – Бургас и цялото Южно Черноморие, а също и Северното, екстериор.

Всички руски телевизии са пратили репортери по българското Черноморие, за да разберат защо руските летовници и притежатели на имоти се чувстват притеснени, оскърбени, незачетени, пренебрегнати и защо ги обстрелват пияни български пианисти с обратни наклонности. „ Мы их асвабадили от турецкава и фашисткава рабства, наши деди воевали, а эти болгары нам нож в спину забили , бандеровцы, фашисты”- жалват се руснаците, след което поверително добавят : „Ей йоп их мать, сволачи, дерьмо, суки, блять „„ А знаете ли за разпънатото на кръст момиченце” – питат няколко напечени от слънцето тьотки и всички руски телевизии наобикалят тьотките за да научат за разпънатото момиченце. „ Адни бальгарские нелюди, изверги, жидовци, соросоиди, бандеровцы, гейропейцы и фашисти разпънали на кръст малко момиченце и се редили на опашка да го изнасилват* Вързали майка му за камион и я влачили из целия град Бургас полумъртва, след което я изнасилили също* Сред изнасилвачите имало и нелюди с черна кожа, вероятно наемници на НАТО и ЦРУ. Путин, помоги нам ! – молят тьотките. Руските репортери отначало не могат да повярват за разпъванията и изнасилванията, но рускините им показват парче дърво от кръста на който е било разпънато момичето и въжето с което е влачена майка му. След направената проверка с въглерод С – 12, се оказва, че дървото и въжето са истински и всички съмнения, че момиченцето е разпънато, а майка му влачена и изнасилена, изчезват.
Руските радиа, вестници и телевизори надлежно отразяват случката, която ужасява, втриса, разтърсва, изтърбушва, изкормва, разгембва и разкатава мамата на Фейсбук и на руския сайт „ В контакте”.

Пета серия – екстериор

Гонените, притеснени, преследвани, онеправдани, оскърбени, обидени, и обстрелвани от пияни български пианисти руснаци искат помощ от Путин. Путин засега мълчи, но из Българското Черноморие и в цяла Източна България се появяват червени човечета. Макар въоръжени до зъби с гранатомети, автомати, ерпегета, ракети Тополев и различни видове артилерийски установки, те са извънредно мили, възпитани, учтиви, любезни, добронамерени и усмихнати.
Български журналисти, без да имат никакво основание да се безпокоят, питат Бойко Борисов дали въоръжените чужденци не представляват опасност за сигурността на България. Бойко Борисов има отговаря, че нямат никакво основание да се безпокоят и че ако се стигне до война, ще прати външния и военния си министри да воюват, защото лично той не иска война, а иска мир, чайки, плажове, яхти, тенис на корт, Цеца Величкович и филии с масло.

Шеста серия – екстериор

Благовъзпитаните и мили червени човечета съвсем мило, учтиво и усмихнато прогонват невъзпитаните, груби, злонамерени и намръщени български властници, заемат мястото им и провеждат демократичен референдум със следния наболял въпрос : Искате ли пияни български пианисти да стрелят срещу невинни руски туристи, да разпъват на кръст малки момиченца, след което да се редят на опашка за да ги изнасилват, а също да връзват майките им за камиони и да ги влачат по градове и села, или напротив, искате Черноморска България до Стара Загора да стане част от Руската Федерация под название Заддунавская Новоруссия. От референдума, на който половината гласували отговарят с „да”, а другата с „не” се разбира, че напротив – всички искат Източна България да стане част от Руската Федерация под название Заддунавская Новоруссия. Вдъхновен от демократичното решаване на такива важни национални и световни въпроси, Слави Трифонов налага провеждането на референдум със следните три въпроса :
Първи въпрос : Искате ли малки момиченца да бъдат разпъвани на кръст и изнасилвани, или напротив – искате в България да се въведе мажоритарна избирателна система.
Втори въпрос : Искате ли майките на малките момиченца да бъдат връзвани, изнасилвани и влачени с камиони, или напротив – искате броят на българските депутати да бъде унищожен, а партията на Слави Трифонов да има мнозинство в парламента.
Трети въпрос : Искате ли България да бъде нещастна, тъпа, гадна, бедна и разкъсана държава с изнасилвани и влачени с камиони майки и деца, или напротив – искате да се присъедини към своята сестра – Заддунавская Новоруссия. Точно преди да се проведе референдума Нешка Робева разкрива, че баба Ванга й е казала следното :
Ке се въведе мажоритарната система. Слави Трифонов ке проведе референдум, ке стане голем началник и ке го сочи патот на сите българе. България ке биде Заддунайская Новорусиия и ке се управлява от велик човек с путкинско име.

Седма серия – тридесетина години по-късно, Заддунайская Новоруссия, интериорен екстериор.

Все граждани заддунаской Новоруссий сматрят на телевизор. Телевизор обясняет, что империалистический Евроатлантичский союз хочет уничтожит Великую Заддунайскую Новоруссию патамушта ана является гаранцию световнава мира. Телевизор тоже обясняет, что на Западе не продаются никакие електрические вседеходы и не делаются никакие екскурсии на Марсе и Венере и что всьо ета лож и падделка Галивуда.
Патом телевизор передаьот тревожную весть. Паявилис либералы каторъйе говорят, что кагда та Задунайская Новоруссия являлась независимом госсударствам под названием Болгария.
Историки Задунайской Акемии Наук разобличают ету провокацию империалистеческава евроатлантическава союза, Сороса, ЦРУ, США и НАТА.
Граждани всей великой Задунайской Рассий заявляют, что они гардятся сваею великою Заддунайскаю Новорассию, каторая всегда бъйла Заддунайская Новоруссия и что все ети сказки про Болгарию и балгарах были придумани США, ЦРУ, бандеравцами и фашистами чтобы унищожит великую Задунайскую Россию, катораю всегда являлясь и будет явльтся часть русскава мира и гарантам световнава счастья.
Патом телевизор передайот три радостные вести. Первая – что на этат раз хлеб можетя быт хватит на всю неделю. Вторая– что к Новым годам по магазинам вероятна паявлютса бананы, мыло, и тоалетная бумага и третая радостная весть– что водка подешевеет. На ети три радостные вести телевизионная программа канчаестя изпалняя химна Задунайской Новоруссии – Мурка. Все гражданы Великой Задунайской Новоруссии встают с колен и слушают „Мурку” гардясь своим великом отечеством. Фейсбук този път не се трогва, нито се радва, нито плаче, нито се потриса, разтриса, разтърсва, изтърбушва, разнищва и разгембва и дори не му се разкатава мамата, защото е забранен.

Канец и песен
*
Всичките тези приказки за разпънатото на кръст момиченце, за влаченето и за изнасилванията не са измислица на нечия извратена душевност, мръснишко подсъзнание, или налудничаво въображение, те са част от пропагандата на съвременните руски средства за масово осведомяване, / осведомяване ?…/.

Омерзение – песен

Източник: Иво Беров

Заглавието на статията е на Зарата